parallax background

“If it sounds like writing,
I rewrite it.”

 

Zou je een website willen met dubbele, driedubbele of zelfs vierdubbele resultaten?

Stel je voor, je website verkoopt 4 keer zoveel. Dat is 4 keer zo veel omzet waarvoor je niets hoeft te doen!

Conversie is de sleutel. Je hebt wel bezoekers, maar ze kopen niks, melden zich niet aan, en vullen geen contactformulier in. De oplossing is heel simpel: je hebt overtuigende verkoopteksten nodig. Maak van elke bezoeker een nieuwe klant.


Heb je wel eens een advertentie gelezen die zo overtuigend was dat je het product gelijk wilde kopen? De woorden spraken direct tegen je grootste verlangens en beantwoordden een behoefte die vervuld moest worden.

Dat is copywriting, verkopen met het geschreven woorden. Je overtuigt iemand met tekst. Copywriting is een krachtige tool om nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten meer te laten kopen.

 
 

Wij maken advertenties en landingspagina's die je verkopencijfers vergroten. De teksten trekken de aandacht van de bezoekers, nemen hen mee door een logisch verhaal, spelen in op emotionele verlangens en overtuigen hen een actie te doen.

Met onze succesformule maken wij teksten die werken.

Kroflar maakt top teksten. Je denkt misschien, hoe kan Kroflar in mijn branche overtuigende teksten maken? Wij doen onderzoek naar teksten binnen je branche die al werken, nemen geplaatste reviews mee en maken een overzicht van de best werkende woorden en zinnen. Samen met de reviews kunnen we teksten maken die perfect afstemmen op uw doelgroep.

Leesbare, afgestemde, heldere teksten betekenen meer omzet en hogere winst.

  • Langere bezoektijden door afgestemde teksten
  • Nadere afstemming voor betere klantrelatie en -bediening
  • Meer omzet door hogere verkoopcijfers

De kosten die je bij ons maakt zijn een investering. Deze investering werkt dag en nacht voor je om lezers en bezoekers om te zetten in kopers. 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Wij verkopen resultaat. Boek je geen aantoonbare resultaten met onze teksten? Dan krijgt je je investering weer terug.


Vraag gelijk een offerte aan
 
 

Onze succesformule naar top content


1Research
Goede teksten zijn 80% onderzoek en 20% schrijven. We beginnen met een uitgebreid communicatieonderzoek naar gebruikte woorden en best werkende advertenties/ landingspagina's. Daarbij checken we geplaatste reviews van bestaande content. Zo krijgen we een beeld van de content die al werkt en wat de knelpunten van (potentiële) klanten zijn. We alles weten, dus ook van u en het product of de dienst die u wil verkopen, zoals eigenschappen, voordelen en innovaties.
2Swipe file
Tijdens ons communicatieonderzoek houden we een swipe file bij. Daarin maken we een collectie van zinnen en woorden die werken en de belangrijkste, meest voorkomende knelpunten. Zo krijgen we een goed beeld van de potentiële klanten en kunnen we onze teksten daarop afstemmen.
3Foundation
Met de gevonden informatie zetten we de structuur op voor de content. De structuur is het geraamte van de content en bepaalt waar alle gedeeltes komen te staan. Vooral de gevonden beste content bepaalt de structuur. Wij gebruiken datgene wat werkt.
4 “ Write drunk, edit sober ”
Nu we alles weten over de doelgroep, jou, jouw product of dienst en de structuur kennen, gaan we beginnen met schrijven. We zetten alles op papier, waarna we verbeteren, verbeteren en verbeteren. Geen zin, woord en komma is veilig tijdens deze fase.
5First check
Als wij tevreden zijn over de teksten, laten we het checken door collega's en partners voor fouten en verbeterpunten. Na deze verbeterslag is de content goedgekeurd.
6Send and publish
We sturen de teksten op, zodat je het kunt doornemen. Wij horen graag van je als er iets is. Vragen en opmerkingen zijn van harte welkom. Wanneer je akkoord gaat, zit onze taak erop. Je publiceert het en houdt de resultaten bij.
7Final check
In de weken en maanden houden we periodiek bij wat de resultaten zijn. Eventuele geplaatste reviews gebruiken we om de content nogmaals te verbeteren.


 
 

Eenzelfde formule voor alle content?
Dat werkt toch niet?

Je denkt misschien, elke advertentie moet toch anders en origineel zijn ten opzichte van de rest? Dat klopt, deels.

De vormgeving en product moeten origineel zijn. De teksten hoeven dat niet. Woorden en zinnen die al werken hoeven niet veranderd te worden.


Kijk naar deze tijdschriften. Het zijn oplages van twee verschillende jaren en de titels worden hergebruikt. Het is keer op keer dezelfde formule, omdat het werkt.

 
 

Geen aantoonbare resultaten? Geld terug!

Wij verkopen resultaat. Blijkt onze tekst niet te werken? Dan geven we de investering weer terug. Zo simpel is dat.

Bij Kroflar creëren we waarde en willen we 100% tevredenheid. Blijkt de waardetoevoeging nul te zijn, krijgt storten we het geld weer terug.


Vraag gelijk een offerte aan